Szkoła Deklaracja Dostępności

Deklaracja Dostępności


Deklaracja dostępności Strony Internetowej Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach

Szkoła Podstawowa w Mysłakowicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej szkoły https://www.szkolamyslakowice.pl

Daty publikacji i aktualizacji:

• Data publikacji strony internetowej: 2023-09-01
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-01-30 (zmian adresu siedziby)

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Strona internetowa naszej placówki jest w znacznej części zgodna z wytycznymi dla dostępności treści internetowych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szkoła będzie na bieżąco usuwać stwierdzone niedogodności na stronie internetowej.

Ułatwienia na stronie:

• możliwość zmiany wielkości liter na stronie (funkcja ctr+, ctrl-)
• podkreślenie oraz podświetlenie linków
• nawigacja klawiaturą

Informacje zwrotne i dane kontaktowe: w przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Pan Łukasz Kajak, email: kierownikspwm@interia.pl

Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 75 71 31 303. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo:

• zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu;

• zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu;

• wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

• dane kontaktowe osoby zgłaszającej;

• wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie;

• wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeżeli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA

Podmiot prowadzi działalność w jednym budynku. Do budynku szkoły prowadzą główne wejścia od ulicy.

W budynku znajdują się podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Wewnątrz budynku znajduję się zestaw  nagłaśniający bez systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

Przed szkołą znajdują się miejsca parkingowe w tym 9 wydzielonych dla osób niepełnosprawnych.

W  budynku szkoły znajduje się winda i 5 toalet dostosowanych na potrzeby osób niepełnosprawnych.

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.